In this video I will show you how fast we can recreate the Android character. Combination of rectangles, shape tool, weld and smart fill will do the trick.

Here is the video file.

Parents
No Data
Comment
  • DB Legends MOD APK adalah permainan RPG anime DB epik. Permainan ini mempunyai visual dan animasi aksi pertempuran 3D yang menarik. Permainan ini dihasilkan oleh Bandai Namco Entertainment Inc. Dragon Ball legends adalah permainan terlaris ke-6 di bahagian permainan gedung permainan.

    Dragon Ball Legends juga terkenal dengan permainan berasaskan cerita asalnya. Tidak seperti permainan berasaskan anime lain di mana daya tarikan terletak pada kad atau pingat watak kegemaran anda tetapi legenda Dragon Ball memberi anda pengalaman pertempuran 3D sepenuhnya.

    Permainan ini didasarkan pada Saiyan yang hilang dengan nama Shallot, yang bangun untuk mencari dirinya sebagai peserta dalam Tournament Of Time. Seperti yang kita ketahui bahawa permainan ini berdasarkan jalan cerita asal, pengarang Akira Toriyama telah menyimpan beberapa watak asli baru seperti Zaha, Giblet, dan Mysterious Man.

Children
No Data